Vinder af Fessordyst 2020

5E har på trods af Corona krise og hjemmeskole gentaget succesen fra sidste år, og vundet årets Fessordyst.

Vi ønsker jer et kæmpe tillykke og god og velfortjent påskeferie.

Der har i Fessordysten været deltagere fra hele landet (over 15.000 klasser med klassetrin fra 0-10ende klasse ).

Eleverne fra 5E har (selvfølgelig) været hjemme og forbundet via Teams og på den måde opmuntret og støttet hinanden.

De har haft en helt klar taktik, som de har gennemført, med en fantastisk teamspirit, men under hele konkurrencen har de været hårdt presset af Christiansø Skolens mellemtrin der i slutspurten måtte tage til takke med 2. Pladsen.

5D som sidste år vandt 2.pladsen måtte i år se sig henvist til 13. Pladsen. (også en pæn indsats, når man tager antallet af deltagende klasser i betragtning.

(Chistansø Skolen vandt som skole, her blev Trekløverskolen nr. 20)

I disse Corona-tider har vi været i gemmerne og vedhæftet billedet af vinderne fra sidste år, som så også vandt igen i år :)

TIL KLASSEN

1. præmie: G5E – Trekløverskolen